torsdag 12 juni 2014

Kärlek



Ikväll kom Noah hem från sin farmor och L med en så fin bukett blommor till mig. Och mitt hjärta smälter sådär härligt än, så mycket kärlek det går att känna på en och samma gång alltså!
Underbara unge vad jag älskar dig och dina småbrorsor!



Nähä, den här busy busy kvinna har inte tid att blogga egentligen, måste fortsätta till mejlen innan det är dags för sängen. Men sen är det bara åtta timmar kvar till helg :D
Och då hoppas jag verkligen mellanhjärtat är kry från sina höstblåsor (tack svärmor som vabbar åt oss) så vi får en lugn och mysig helg hela familjen. En solig en vore ett plus också?! ;)

KRAM




4 kommentarer:

  1. Nä men åååh, gullunge! Det var den vackraste bukett jag sett på länge!!

    Hoppas ni får en fin och solig helg och får vara friska =)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åååå de där buketterna är ju bara de bästa!!
    Ha en riktigt fin midsommar!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Krya på er! Mycket höstblåsor i omlopp nu!

    Kram Jenny

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)