måndag 21 juli 2014

Skultuna/Västerås


Ni har märkt av min bloggpause va?
Ibland blir det bara så.
Men fingrarna har kliat flera gånger kan jag lova ;)




Här kommer en liten uppdatering från semestern, rättare sagt från Skultuna/Västerås där Noah och jag spenderar några dagar. Vi är här för att fira min pappa som fyller 60 imorgon :)

Så i lördags åkte vi med båten ut till ön Elba och åt god lunch och bara umgicks hela familjen, å vi är en stor familj vill jag lova så halva båten tog vi upp ;)

Från båten såg vi hotell "Utter inn" där man sover under vatten. Väldigt märkligt tyckte Noah. Lite häftigt tycker jag! Men jag skulle hellre ta in på konstnärens hotell "Hackspetten" som är en trädkoja mitt i parken i Västerås centrum :)


Fin utsikt över min saknade hemstad fick vi också - Västerås!


På kvällen grillade vi hos en av mina bröder, spelade kubb m.m och drack gott ända tills myggen åt upp oss!
En hel kul dag hade vi!
Och pappa va så nöjd att tårarna va nära när han tackade för presenten ;)

(Tyvärr blev det inte så många fler bilder)





Men nu ska vi stoppa in "Bullen" i ugnen så vi får med oss lite fika till Kolmården imorgon där vi möter upp resten av min lilla familj :)

Psss... Grattis underbara syster på din födelsedag idag!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)