söndag 25 maj 2014

Morsdag!



NOAH, ELVIN & VIDE
Vilken lycka att få vara mamma till just er, mina tre små gossar!
Att jag är konfliktlösare, kock, städerska och lite "allt-i-allo" på heltid också, det gör inget, så länge jag får älska er och känna er kärlek tillbaka!
Ni gör livet härligt att leva!
Ni och er pappa!


...


Vilken fin morsdag jag haft!
Sovmorgon, många små pussar, tid för att fixa mina naglar och färga håret, en god tårta till fikat och ett soffbord (som dock inte är hämtat än).. dagen kunde inte blivit bättre :)
Tack min älskade familj!





Hoppas alla ni andra mammor också fått en fin dag!

3 kommentarer:

  1. Låter som om du haft en härlig morsdag, ljuvligt att bli lite extra uppvaktad.

    Fin vecka på dig
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig mors dag du haft, så mysigt att bli uppvaktad och uppskattad :)
    Själv var jag rätt bakis igår, efter en hysteriskt kul möhippa ;D
    Men blev lite uppvaktad ändå :)

    Kram och ha en go vecka!
    Catta

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig dag du fick på morsdag!! Tårtan såg allt bra smarrig ut!!
    Nu är jag nyfiken på soffbordet!
    Hoppas att ni alla är
    Fria från baskilusker :-)
    Usch så segt det är att jobba nu när solen skiner och idag är jag trött tror jag sovit för djupt då Noah inte kom in till oss inatt överhuvudtaget! Typ ett mirakel ;-)
    Ska du på bloggeventet (i Enköping) som anordnas av Linda och Lena ?
    Kram Sandra

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)