tisdag 15 april 2014

Macarons



Barnsligt färgglada och goda Macarons ska jag trycka i mig nu på kvällskvisten ;)



Om jag har dåligt samvete för att jag inte tog en kvällspromenad utan istället tog latheten och gottigheter med mig till soffan? 
- Nä inte så värst ;)

Jag har faktiskt klarat av min första deklaration för företaget idag. (Antar att jag klarade av alla klurigheter? Återstår att se..) Svarat på en massa nya beställningar. Printat ut en del av dom. Själv lagt en stor beställning på stadskartor i större format. Ja, jag har helt enkelt tagit en dag ledigt från mitt ordinarie jobb för att ägna lite kärlek åt Fredericas Design istället :)

Men imorgon är det back to work igen, men först ska det smaskas gott och tittas på någon film. 
Ha en mysig kväll.
KRAM



2 kommentarer:

  1. Nej, dåligt samvete ska man inte ha!
    Kram på dig!
    /Maria

    SvaraRadera
  2. Ser gott ut och självklart måste du ta igen dig ibland oxå! Kram Suss

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)