måndag 4 augusti 2014

Back to work


Morning sunshine! ;)
Hua, falskt falskt falskt!
Jag är totaldäckad på väg ut till jobbet första dagen efter semestern... 
Har ni semester än?




Igår ställde jag ut några tavlor för första gången på Ökna marknad. En liten, men mysig marknad i hembygdsgården där. Så inget märkvärdigt så, men ändå kul att ha en egen plats att ställa ut på :)
Bredvid min mamma som ställde ut gammalt hantverk i form av olika tyger.

Jag hade bara Noah med mig ut, och den rackar'n tog första pris i pilkastningen! :) 
Grattis
Å så börjar stora killen fritids idag. (Förskoleklass börjar lite senare) En stolt men lite nervös kille jag sa hejdå till nyss alltså, som ska börja på skolan om bara en liten stund...Iiiih :)) 

Med oss hem från marknaden köpte vi hemgjord körsbärssaft, "spindelljus" och två träpäron som jag blev förälskad i :)




Nähä, nu är snart jag och min drive framme.
Ha en fin dag allesammans!
Kramar!

13 kommentarer:

  1. Vad kul med utställning! Här har jag också tagit mig upp för första arbetsdagen efter semestern, tungt...
    Kram Suss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i relation till Anderson i åratal bröt han upp med mig, jag gjorde allt för att få tillbaka honom, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, Jag bad honom med allt, jag gjorde löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en stavningskrock som kunde hjälpa mig att ställa en stavning för att få tillbaka honom men jag är den typ som aldrig trodde att jag hade stavat, jag hade inget annat val än att prova det, jag Mailade stavningskanalen och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara bra innan tre dagar, att min ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, han kastade stavningen och förvånansvärt den andra dagen, det var runt 4 pm. Min ex ringde mig, jag var så förvånad, jag svarade samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag vet som har ett problem med förhållandet, skulle jag vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda verkliga och kraftfulla stavaren som hjälpt mig med mitt eget problem. Email: drogunduspellcaster@gmail.com du kan maila honom om du behöver hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.

      1) kärleksspell
      2) Lost Love Spells
      3) Skilsmässa Spells
      4) Äktenskapsstavar
      5) bindande stavning
      6) Breakup Spells
      7) Förvisa en tidigare älskare
      8.) Du vill vara befordrad på ditt kontor / Lotteri stavning
      9) vill tillfredsställa din älskare
      Kontakta den här stora mannen om du har något problem för en bestående lösning
      Genom drogunduspellcaster@gmail.com

      Radera
  2. Hej,vilka fina tavlor, undrar om du gör print på beställning på tex lilla Sunne i Värmland å vad en sån skulle kosta? Mvh/ kram Ulrika

    SvaraRadera
  3. Jag börjar också jobba idag! :/ Men vilken sommar vi haft/har. Hoppas det är lika fint till helgen. Roligt med utställning! Hoppas att det gick bra!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Så kul med utställning, säkert någon som nappar på dina fina tavlor!
    Jag har denna och en vecka semester till, totalt fem veckor och det har verkligen varit avkopplande...

    Så spännande med skolan, jag tror jag var mer nervös än Wiggo den dagen!
    Nu börjar han fyran... Iiiiiiiih! Min stora lilla kille <3

    Hoppas att du hade en bra första dag på jobbet!!

    Kram Sandra

    Ps jag fick ditt mail... Beställer en GBG sen :-)

    SvaraRadera
  5. Hoppas att utställningen går bra! Jag blir lite sugen på en av dina tavlor!

    Kram jenny

    SvaraRadera
  6. Hej igen, glömde skriva min mail adress Ulrika.f@telia.com när jag frågade om print på Sunne i Värmland mvh Ulrika

    SvaraRadera
  7. Hej!!! Har kikat in nu å läst ikapp lite, semestertider gjorde att jag låg lågt med bloggläsandet, men nu är även jag inne i vardagen och jobb igen. Då kryper blogglusten tillbaka, och jag längtar tills man får mysa till det, inreda och göra lite höst här hemma, men i väntan på det njuuuuter jag dock av sol och värme! Kramar till dig <3

    SvaraRadera
  8. Ska du inte komma tillbaka snart <3

    Kramar Sandra

    SvaraRadera
  9. Jag heter Åsa Afonso, jag kommer från Göteborg, men jag flyttar till Skottland med min man, jag vill dela med mig av de här goda nyheterna om mitt liv med alla och med dem som behöver hjälp i tårtäktenskap / förhållande. Jag led i sex år, min man lämnade mig och fortsatte att ha en annan kvinna bara för att hans familj inte älskade mig, och eftersom jag inte kunde ge honom en baby, grät jag i sju år eftersom min man skilde mig. Jag letade efter stavningen som molnet hjälpte mig på nätet. Jag träffade så många trollkarlar. De samlade alla pengar utan att hjälpa mig, men den 3 juni 2019 såg jag ett online bidrag av en bra trollkarl med namnet Drigbinovia. Jag bestämde mig för att komma i kontakt med honom när jag kom i kontakt med honom, han berättade för mig att mitt problem hade lösts för att jag hade kontaktat honom, jag berättade för honom hela mitt problem och han lovade att hjälpa mig att återvända till min man tillbaka. Drigbinovia instruerade mig och visade mig vad jag skulle göra så jag följer alla instruktioner och gör vad han bad mig göra efter tre dagar han berättade för mig att min man kommer att ringa mig innan jag sover den dagen och ber om ursäkt. Så snart han berättade allt för mig, ringde min man mig och bad mig att ta tillbaka honom efter sex års skilsmässa. idag delar jag det här meddelandet eftersom jag vill att världen ska veta och det är ett bra jobb, och jag är också väldigt glad över att vara gravid och för er som behöver hjälp, problem med jobb eller kampanj kontakta Drigbinovia idag och lösa ditt problem här är e-post: doctorigbinovia93@gmail.com eller whatsapp honom på jag +2348144480768 Jag lovar dig att ditt problem kommer att lösas

    SvaraRadera
  10. Great work.We at Addhunters shifted this service to a level much higher than the broker concept. you can see more details in our web page Property for saleBest in lusail

    SvaraRadera
  11. Få enkel, snabb och pålitlig kredit från oss på några timmar utan att behöva resa.
    För mer information: simondurochefort@gmail.com

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)