måndag 4 augusti 2014

Back to work


Morning sunshine! ;)
Hua, falskt falskt falskt!
Jag är totaldäckad på väg ut till jobbet första dagen efter semestern... 
Har ni semester än?




Igår ställde jag ut några tavlor för första gången på Ökna marknad. En liten, men mysig marknad i hembygdsgården där. Så inget märkvärdigt så, men ändå kul att ha en egen plats att ställa ut på :)
Bredvid min mamma som ställde ut gammalt hantverk i form av olika tyger.

Jag hade bara Noah med mig ut, och den rackar'n tog första pris i pilkastningen! :) 
Grattis
Å så börjar stora killen fritids idag. (Förskoleklass börjar lite senare) En stolt men lite nervös kille jag sa hejdå till nyss alltså, som ska börja på skolan om bara en liten stund...Iiiih :)) 

Med oss hem från marknaden köpte vi hemgjord körsbärssaft, "spindelljus" och två träpäron som jag blev förälskad i :)




Nähä, nu är snart jag och min drive framme.
Ha en fin dag allesammans!
Kramar!

9 kommentarer:

  1. Vad kul med utställning! Här har jag också tagit mig upp för första arbetsdagen efter semestern, tungt...
    Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Hej,vilka fina tavlor, undrar om du gör print på beställning på tex lilla Sunne i Värmland å vad en sån skulle kosta? Mvh/ kram Ulrika

    SvaraRadera
  3. Jag börjar också jobba idag! :/ Men vilken sommar vi haft/har. Hoppas det är lika fint till helgen. Roligt med utställning! Hoppas att det gick bra!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Så kul med utställning, säkert någon som nappar på dina fina tavlor!
    Jag har denna och en vecka semester till, totalt fem veckor och det har verkligen varit avkopplande...

    Så spännande med skolan, jag tror jag var mer nervös än Wiggo den dagen!
    Nu börjar han fyran... Iiiiiiiih! Min stora lilla kille <3

    Hoppas att du hade en bra första dag på jobbet!!

    Kram Sandra

    Ps jag fick ditt mail... Beställer en GBG sen :-)

    SvaraRadera
  5. Hoppas att utställningen går bra! Jag blir lite sugen på en av dina tavlor!

    Kram jenny

    SvaraRadera
  6. Hej igen, glömde skriva min mail adress Ulrika.f@telia.com när jag frågade om print på Sunne i Värmland mvh Ulrika

    SvaraRadera
  7. Hej!!! Har kikat in nu å läst ikapp lite, semestertider gjorde att jag låg lågt med bloggläsandet, men nu är även jag inne i vardagen och jobb igen. Då kryper blogglusten tillbaka, och jag längtar tills man får mysa till det, inreda och göra lite höst här hemma, men i väntan på det njuuuuter jag dock av sol och värme! Kramar till dig <3

    SvaraRadera
  8. Ska du inte komma tillbaka snart <3

    Kramar Sandra

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)