tisdag 22 april 2014

Underbara dagar



Alltså, vilka underbara dagar vi haft!
Sol, sol och ännu mer sol.
Träffat små djurbebisar, ätit gott av både mat och påskägg, tagit av oss vårjackorna och fått nya fräknar (i år har Noah fått sina första ;)), piffat runt lite hemma, och gjort rumpavtryck i sofforna på kvällarna ;)

Men idag var det tillbaka till vardagen igen. Jag har hunnit med både jobb, en tripp till Nässjö för att laga min trasiga iphone och ett väl fyndat besök inne på Netto, ni ska få se vad jag köpte en annan dag. Ni kanske med har fyndat där idag? Det var så mycket fint den här veckan..



Lilla bordet har åkt fram i vardagsrummet. 






Nu blir det att se nåt avsnitt på nån serie, sen nana. Sov gott!
KRAM

4 kommentarer:

  1. Ja gud va skönt väder vi haft! Fortfarande ok här, fast lite mer mulet..

    Otroligt fint bord! Och vad spännande med Netto-fynd, verkar ju finnas massor av fint där =)

    Kram och ha en fin dag!
    Catta

    SvaraRadera
  2. This spring season i can say that i have a wonderful days cause i do a lot of activity everyday ,well i am happy that you reminds me for being an happy cause today was not a good day because of my health.

    SvaraRadera
  3. Alltså alla dessa Nettofynd! Jag vill också ha en Nettobutik i närheten! Och jag älskar såna där växter! Längesen jag hade nån sån!

    Godnatt Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Suck jag måste till Netto såg på kartan att en ligger nära min mormor, så två flugor i en smäll kanske hehe...
    Hur mår du idag, såg på insta att du fått nässelutslag, inget vidare!!
    Ha en härlig helg
    Kram Sandra

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)