lördag 26 juli 2014

BESTÅ och "after wedding"



Måste ju visa er vår nya skänk, eller skåp kanske de snarare är :)
Super nöjda är vi med Ikea BESTÅ som slukar mängder och smälter diskret in i inredningen. 
Den står bakom matsalsbordet och redo för att piffas om och om igen ;) 


Nu hänger min print "Diamond" i storlek 50x70 på väggen över. Ni hittar den på www.fredericasdesign.se





Oj oj, nu blev det att fortsätta inlägget i bilen på väg ut på ett bröllop, dock "after wedding" då det var ett överraskningsbröllop som min morbror och hans brud hade :) 
Så nu ska det bli grattis kramar av!

Fin kväll på er!
Kramar

3 kommentarer:

  1. Snygg förvaring! After wedding, mysigt! ha så trevligt!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  2. Haha utvecklat syn för skuggiga platser du e rolig ;-) men jag håller med jag njuter av skuggan jag med...

    Kul att få lite uppdatering även om jag ser dig på insta då å då... Saknar dina inlägg....

    Så kul med överrasknings fest!! Oooh My vilken fin smörgåstårta ni gjorde!

    Hoppas det var ett trevligt "after weddig"

    Nu är vi hemma från Torekov, nästan så man kopplar av mer hemma, när man inte har de vanliga vardagssysslorna så går allt annat i ett när man är borta!

    Hoppas att ni fortsätter med att ha en härlig semester

    Kram på dig
    Sandra

    SvaraRadera
  3. Oj glömde...

    Supersnyggt med Bestå!!! Skönt när det sväljer mycket

    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)