söndag 30 september 2012

Go´morgon!

Ja, klockan är elva och nu säger jag go´morgon ;)
Tack J för den långa sovmorgonen, den behövdes!

Även gårdagen var lyxig..
Vi åt "söndagsstek" hos mamma och fika hos svärmor!
Ibland har man det riktigt bra ;)

Nu sitter jag och äter frukost efterrätt - pepparkakor & te!
Mmmmm...




Snart ska jag sortera kläder, ett tråkigt måste.
Men nu måste sommarkläder och gravidkläder bort så vi kan hitta det som faktiskt är aktuellt i lådorna :)

Vad hittar ni på denna söndag?
Är söndagar också eran fixar dag då de där som bara måste göras får bli gjort?

Önskar er en lugn söndag!
Kramar Frederica

5 kommentarer:

  1. Hi hi här betar vi just av måsten, maken ha städat "nya" jobbbilen och så gör vi mattdosor så han ska klara sig en hel veckan, men nu står en äppelpaj i ugnen så att vi snart kan fika med vänner, sedan en tur till mina föräldrar där det blir middag, dessutom har mamma sytt upp två gardiner till mig, vilket uppskattas ;-D
    Bilder kommer, men inte på långbord och bänkar, de dröjer då snickarn sysslar med mer akuta saker just nu...
    KRAAAM! <3

    SvaraRadera
  2. Å, tack snälla du. Vad glad jag blir :) Ljuslyktorna fick jag av en vän för flera år sedan tyvärr. Tack detsamma! Kram Knorkan

    SvaraRadera
  3. Tittar in för att önska dig en fin start på Oktober och veckan!
    Här har vi vinkat av maken för en vecka i skogen och barnen är nu på förskolan, själv sitter jag med en kopp te innan jag ska ta tag i dagens göromål, och oj så sugen jag blev på pepparkakor, måste nog ta å köpa hem säsongens första paket... KRAM <3

    SvaraRadera
  4. Nej, vi ägnar våra söndagar åt att bara umgås med familjen. En riktigt söndagsmys där vi har roligt tillsammans och kan göra precis vad som helst som faller oss in ;) Det är riktigt skönt! Alla måsten tar man på vardagarna när det hinns med :P Men skönt ändå att ni har en dag då en del ska fixas!

    SvaraRadera
  5. Vad roligt! Du är mer än välkommen ♥ Stor kram!

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)