torsdag 27 september 2012

Tålamod

Ibland sätts tålamodet på prov rejält när det gäller mina vildingar!
Den här morgonen var nog inte rolig för någon av oss..
Trots, trots och åter trots!
Droppen var när vi alla var påklädda och påväg ut till bilen,
då smet Elvin iväg och satte sig på sin Bobby Car som stått ute hela natten i regnet,
medans regnbyxorna låg så bekvämt i kassen i min hand..
Det var bara att klä av och byta om på gossen mitt i all stress :P
  
 Så idag var det ganska (mycket!) skönt att lämna av de största på dagiset så Vide och jag fick en lugn stund för oss själva :)
Vi passade på att "powernappa", besöka BVC och träna i babygymmet..


Kämpar!


Sen var det livat när de stora kom hem igen, haha.
Nu får de busa av sig med sin pappa så jag kan lugna mitt värdefulla tålamod lite :)
En kopp te och läsa bloggar passade perfekt!
Kramar Frederica

2 kommentarer:

  1. Haha.. En sån morgon har man lite titt som tätt!
    Fin & mysig blogg du har & vilken stark liten kille!!!

    SvaraRadera
  2. Haha! ja i bland är det verkligen kaos i en familj med tre små, precis som här, tålamodet testas väl varje dag, flera gånger om. ;) Ha en fin helg. Kram Elle

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)