fredag 21 september 2012

Tjuvtitt


Tror ni det blev något pyssel sen?
- Nope!
Det hann att bli en trotsig gosse, en övertrött och en liten med magknip istället..
Men vi har ju hela dagen imorgon på oss :)

Nyss hade vi mysmiddag med tacos,
nu ska grabbarna leka av sig lite innan det är dags för kudden.
Åh då ska jag passa på att få mitt pyssel på plats, så imorgon kommer bilder ;)
Ikväll bjuder jag istället på en tjuvtitt från Vides rum.


Askar från Jabadabado

Senare ikväll blir det film och choklad, det begäret försvann minsann inte efter graviditeten :P
Vad hittar ni på ikväll?
Kramar Frederica

1 kommentar:

  1. Ha ha näe cokladbehovet finns nog latent livet ut för oss kvinnor ;-D Och så fint det blev med hjärtanen ii skåpet, blev sugen på att åka på Jysk å kika på det där skåpet.... men ska nog först renovera köket ;-P Och så fina bilder på Vide, kul att ha en kompis som är bra med kameran, skulle gärna vilja ta familjefoto av maken, mig och barnen, vore skoj att ha... Önskar dig en toppen fin dag, och tackar för allt mys och inspiration du sprider här i bloggen <3 KRAM!

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)