måndag 29 oktober 2012

En stund på stan..




Idag hann jag ner på stan för första gången på länge!
Hämtade ut ett efterlängtat paket, köpte välbehövlig hårfärg, och hann in i den nya blomsterbutiken och köpte en fin blomma till vår nya ljusbricka :)
Bilder kommer en annan gång..


Idag bjuder jag istället på bilder från sofforna som fått nya kuddar ;)
En vit broderad, och en grå med stjärnor.

Pläd - IKEA

Tavla - Hagedornhagen
Svart kudde - Gripsholm
Soffa - Ektorp

Virkad kudde - present
Grå kudde - Ge-kås


Det rosiga rosa är redan borta, och nu är det beige/bruna också på väg bort.
Istället kommer det in lite mer grått och svart till allt det ljuvliga VITA
Tror det kommer bli kanon!




Va kul att ni var så många som kände igen er i mitt inlägg "Att leva med en bloggerska.." ;)
Vi är en sort för sej, en himla bra sådan! 

MÅNGA KRAMAR TILL ER!!




2 kommentarer:

  1. Här hemma har det också gått åt det grå, svart, vita hållet. Blir så ombonat och det behöver man under dessa månader där det är så grått och mörkt. Va kul att träffa dig igår :) får vi göra om snart :) kram Vici

    SvaraRadera
  2. Så mysig soffa och väldigt fina kuddar. Jag tycker också om de grå nyanserna, men har svårt att släppa de med pastell. Tur jag har en liten tjej :)

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)