lördag 13 oktober 2012

Nya namntavlor


Lördagskväll och ingenting att göra. 
Så vad hittar jag på?
Jo, jag skapar lite namntavlor till gossarna ;)
Det var ju inte allt för svårt att göra egna ändå..








Färgerna matchar såklart deras färg som de har på sina rum ;)
Och symbolen i mitten är deras stjärntecken, så Vide och Elvin har samma.
Men Noahs ser ju inte så speciellt annorlunda ut den :P
Då ska jag bara beställa hem dessa på fotopapper någon gång också..


Nähäpp, nu har jag något att göra, det ska bli film med min underbara J!
Hoppas ni har en bra kväll där ute ;)
KRAMAR!



Intresserad? Kika in HÄR :)

1 kommentar:

  1. Så fina de blev, Gud va du är duktig.
    Jag brukar köra snålvarianten och köpa med lite fotopapper hem var gång vi är på Biltema ;)
    Hoppas ni får en mysig Söndag, Kram Malin

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)