måndag 14 januari 2013

Fjädrar på väggen..


Sådärja, då va mitt lilla "projekt" färdigt ;)
Har målat tre fjädrar till väggen..
Och även en till svärfar som jag gjorde ikväll.

Tror ni dom blir fina utspridda i en "tavelvägg"?
Eller ska det bara vara dom tre?
Vykortsstorlek ungefär.


Made by me

Made by me

Made by me


Den nedersta blev inte så bra som jag ville, men just nu är jag lite "less" på fjädrar, så får måla om den en annan kväll :P

Nu ska vi strax äta räkor :)
Ska bara sälja den sista av de gamla speglarna..

Ha en mysig kväll!
Kramar



8 kommentarer:

  1. Gahhhh, jag är kär! Helt uuuunderbarta, och gissa om de skulle ha passat här hemma hos mig nu när jag fått pippi på fjädrar *fniss* Du är grymt duktig!!! Har just satt upp mina rullgardiner med fjädrar på, och jag fick ett nytt vardagsrum, de är vita, grå och beige, perfekt ,tar upp alla färger i rummet, så jag är så nöjd! KRAMIS

    SvaraRadera
  2. Jättefina! Tycker det är så fint med fjädrar!

    Snyggt det blev med de nya speglarna. :)

    Fina egopics i ditt tidigare inlägg! :)

    Kram Åse

    SvaraRadera
  3. Wow var duktig du är, helt fantastiskt fina. Jag som är helt galenn i fjädrar just nu. De hade gärna fått sitta på mina väggar. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Men så himla fina!!
    Hur är det med energin denna veckan för dig?
    Hu, jag är heeeeeelt slut. Trött och hängig, gillar det inte alls…
    Om du har tips på hur man blir piggare tar jag gärna emot några;-)
    Sov gott!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Kanonfina! Passar nog överallt, ihop eller var för sig:)
    Tack för dina snälla ord på min galleriblogg:)
    Jag målar i akryl och akvarell. Tecknar och målar lite olja någon gång ibland också.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Wow, vad jag blir imponerad av allt du skapar! Superfina tavlor o tårtor du gjort! :) Om det är möjligt skulle jag vilja beställa två olika fjädrar i vykorts-storlek. (Jag kan maila en beställn om du vill).
    Kram Jenny

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)