tisdag 1 januari 2013

Örn


Började år 2013 med en lång sovmorgon, så gött!
Sen fortsatte jag med det jag påbörjade igår, att städa ut julen :)

Det är ju ganska konstigt det där!
Innan jul så längtar jag som en tok efter att få ta fram allt fint julpynt, men så fort julen är över så ska det bort så fort det går...
 Men jag vet att jag inte är ensam, eller hur? ;)


...

I väntan på tolvslaget igår kväll så målade jag färdigt en till tavla.
En örn i samma stil som ugglan

Made by - fredericas design


Har även pysslat ihop något året 2013 till ära ;)
En till köket och en till pysselhörnan.








MÅNGA KRAMAR!

3 kommentarer:

  1. Superfina tavlor vännen!!!!!
    Jag ska städa undan julen i helgen tänkte jag. Om inte granen ska barra något förskräckligt för då åker den illa än kvickt;-) Tur den står innanför altandörrarna då;-)
    Önskar dig en fin fortsättning på det nya året!!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Supercoola!!! Å trots att jag är uggelfantast så måste jag säga att örnen är ommöjligt ännu finare! Ser fram emot att se dessa på kuddtryck, lär bli en storsäljare om jag får tippa!!! KRAM

    SvaraRadera
  3. Tack Freddy för det du skrev i min blogg:) Var så skönt att så många höll med mig och stöttar mig:) Så Noah var bökig? var han även "kinkig" eller var han en glad bebis för övrigt? Wilmer är väldigt kinkig och är inte nöjd ofta.. hoppas det blir bättre när han snart kan sitta och ta sig framåt själv:) Han blir galen så fort han ligger ner och försöker pressa sig upp.. haha:)

    Hoppas du hade en bra nyårsafton och att 2013 blir kanon! KRAM Hanna

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)