lördag 11 maj 2013

Ask


Jag köpte också en så söt ask som är ifrån Bloomingville
Blev kär direkt ;) 
Önska det skulle finnas en i större storlek också? Någon som sett det?





...


Idag är det sådär sommarvarmt igen!
Björkarnas "musöron" lyser i sin limefärg, spindelnäten glänser i buskarna, små snabba insekter flyger omkring, gräsklippor och lekfulla barn hörs utanför. Det är ju helt underbart ;)

Och här sitter jag inomhus. Men snart ska vi ut, när Vide vaknat. Elvin är iväg med sin pappa för att mäta och räkna lite på ett kommande staket. Noah är hon sin mormor och morfar för att se på grävmaskinen som ska gräva upp hela deras trädgård efter de ---------- vildsvinen! 

Gör ni något extra roligt idag? Eller njuter ni bara av den härliga dagen som den är? :)
Ha det gott!
KRAMAR!

4 kommentarer:

  1. Så fin.
    Ja, tänk vad det bara sa pang efter regnet i torsdags. Nu är allt verkligen grönt.
    Här är det ju jobb. Men sista helgen så klagar inte. Efter idag är det ju bara 10 ynka små arbetspass kvar.
    Hoppas ni får en riktigt mysig dag. Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Hej fina F!

    Ja den där burken var riktigt snygg! Var den från den lilla gårdsbutiken du tipsade om?

    Må så gott.
    Kraam Amanda

    SvaraRadera
  3. Jamen nu är det ju grönt överallt... Härligt!! Härligt!!
    Fm började grå, klädde oss som om det var hösten ute när vi skulle till fotbollen men sen kom allt solen... Och det blev riktigt varmt!!
    W sover hos sin morfar idag dom har varit och kollat fotboll på em... Så nu väntar vi bara på att lille Noah ska somna... Sen känns det nästan som barnfritt hehe...
    Förstår dig att du inte hinner, dagarna går i ett sen det fina vädret kom... Annat som prioriteras :) och på
    Kvällarna är iaf jag helt slut!
    Men jag ser dig på insta ;-)
    Hoppas du och killarna har haft en fin dag
    Stor kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Så fin ask! Låter som ni hade en trevlig lördag, alla på varsitt håll. =)
    Nu ska jag fortsätta läsa ikapp hos dig innan jag kryper ner i sängen.
    Kramar!

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)