måndag 6 maj 2013

Lycklig!


Vi har det bra, Vide och jag.
Riktigt bra! ;)
Vi blir lite lagom bortskämda, överösta med kärlek och kvalitetstid. Energin bara fylls på!
Men vi saknar ju resten av familjen.
Ännu mer saknar vi när de ringer och känner likadant.
Höra deras små röster som berättar om dagen och allt tokigt som hänt. Deras goa pussar mitt på mikrofonen så det det nästan blaskar i örat ;)
Det är inte annat än att jag känner mig lycklig!
Lycklig över att få älska, bli älskad, sakna och bli saknad..






3 kommentarer:

  1. Så man blir alldeles rörd här på andra sidan…
    Visst är det underbart att längta lite ibland med! Njut av att bli bortskämd tycker jag:-)
    Kram på dig!
    /Anna

    SvaraRadera
  2. Hej fina du, förstår att det är skönt att bli bortskämd o att få höra att man är saknad.

    Ja kul o träffas, har semester v 25-29. Kommer du upp nå då?

    TACK så jättemycket för de fina printen är såå nöjd. Du är ju galet duktig.
    Jo de är sambo här med, men hoppas allt på giftemål :)

    Ha en skön dag
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Ljuvligt;)

    Önskar dig en fortsatt trevlig tid hemma
    Kram
    Annie

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)