torsdag 1 augusti 2013

Augusti


Soliga Juli är över, en helt woooonderbar månad har det varit! 
Vi har njutit av varje dag... mysiga grillkvällar med vänner, plaskande baddagar med barnen, trädgårdshäng (studsmattan är det bästa vi köpt!), små korta äventyr och munnarna fulla med söta bär :)

...

Collage från Juli med Instagrambilder..
Ni hittar mig där som: fredericasdesign 




...

Även första dagen i Augusti bjuder på sol, och då åker vi till High Chaparral :) 
Tror gossarna kommer vara helt i extas! Och hmmm ja jo vi vuxna med ;) 
...

Önskar er en solig start på Augusti!
KRAMAR

Pss.. Någon som vet hur jag centrerar texten via bloggappen? HTML koden fungerar inte längre, och tydligen inte den som ersätter den heller..

5 kommentarer:

  1. Fint! Ja härlig va allt juli månad.

    Har hittat ett fat också, lyckan är totat! :)
    Tack för hjälpen iaf.
    Men mail har jag inte fått av dig?

    Stolarna kommer från infurn.com de har 33% rabatt o kostar nu 589 kr st.

    Kram Camilla


    SvaraRadera
  2. Visst har det varit en härlig månad, har njutit trots att jag jobbat. Men det finns inget bättre än att komma hem en ljummen kväll efter jobbet till en nytänd grill och soliga gossar;)

    Ljuvliga bilder du bjuder på som vanligt
    Önskar er en härlig dag på HC
    kram
    Annie

    SvaraRadera
  3. Juli har verkligen varit helt underbar! Hoppas att det fina vädret kommer tillbaka hit också.

    Hoppas att ni har haft det trevligt på High Chaparall.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  4. Underbara bilder du visar... Ja denna sommarn lever vi gott på in till hösten (jag gillar hösten)
    Så roligt med High Chaparall :)
    Vi var där med två familjer till för tre år sen... Ingen av våra barn tyckte det var spännande :-0 jo "rånar tåget" var ok ;-) Dom var mer nöjda att leka runt stugan vi hyrde...
    Hoppas att ni hade en härlig dag :)

    Idag har vi bara varit hemma och ja vi har inte gjort så mycket...
    Det blev en behövlig städning från golv t tak :-) nu är det rent, undanplockat och fräscht igen! Det är en härlig känsla... Så nu ligger jag i soffan, vickar lite på tårna och njuter av det rena :-)
    Imorgon ska Wiggo ut och segla med en kompis och hennes familj (till söndag) lite jobbigt när man själv är livrädd för allt vad båt på havet heter...

    Kram vännen
    Sandra

    SvaraRadera
  5. Så fina härliga bilder!! Och man blir påmind att juli var en underbar månad!
    Jag kan bara hålla med, är dålig på att kommentera just nu på sommaren men kikar in iaf! Man hänger ju hellre ute än vid datorn när solen väl skiner;)

    Kramar Fredrika
    (tack fina du för kommentaren hos mig, vad glad jag blir att jag inspirerar! Precis som du gör:))

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)