torsdag 29 augusti 2013

signerat.se - society6.com


Signerat.se ska tyvärr lägga ner. Så tråkigt för jag gillar att sälja via deras sida.
Nu har jag ju min egna webshop, men det är ändå kul att sälja via något annat, därför har jag lagt upp några artprints via society6.com.  

En sida där dom sköter allt, jag behöver bara lägga upp bilderna så printar och skickar dom direkt till kunderna (mot att de tar lite av vinsten såklart, men det har signerat.se med gjort). 
Hur smidigt... ?! ;) 


[Ny artprint - Woman with flower]





(Är det någon av mina artprints som du skulle vilja kunna beställa som kuddfodral, iphoneskal, linne eller något annat? Säg bara till så går det att fixa via society6.)


...

 Jag hinner faktiskt inte sitta här längre, för jag ska slå in ett stort paket till Elvin som blir tre år imorgon ;)
Kikar in till er när allt födelsedagsfirande är över. 
Det blir mycket med två som fyller så tätt. 
Men de va ju egentligen beräknade samma dag, men eftersom det var planerat kejsarsnitt med Vide (Elvin med iof) så bad vi om att få en annan dag... klart dom ska ha en varsin födelsedag ;)

Kärlek till er finingar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)