fredag 8 februari 2013

Fredagsjobb



Jag har förberett min pysselhörna inför ikväll.
För då ska jag "jobba"..
Måla och packa några prints ;)
Och just nu känner jag att det är det absolut bästa att tillbringa en fredagskväll med..
För detta gör mig GLAD

Vad har ni för planer? :)




...

Idag undrar jag om Noah verkligen är bara 4 år? Eller är han 14? 
jäkla kaxig har han varit idag :P
Det började redan igår när han påpekade att J hade slängt sina mjukisar på sovrumsgolvet:
"Brukar man slänga byxor sådär?"

Nu är te pausen slut..
Ha en fin fredag!

MÅNGA KRAMAR

4 kommentarer:

  1. Hi hi nej klart man inte kan kasta byxr så där! ;-D Härligt, här får man alltid njuta av fina bilder, inspiration och varma inlägg, blir alltid glad av att kika in hos dig. Tittar nu in för att önska en god helg, för här ska vi slå in paket, baka och dona inför kommande kalas, dessutom ligger jag efter med jobb å måste jobba :-/ Men men. Njut du av din kväll, och låt kreativiteten flöda!!! KRAM <3

    SvaraRadera
  2. Haha, vilka kommentarer de kan kläcka ur sig, de små! Har han hört det från mamma, tro? ;)
    Så fint du har det i din hörna! Så roligt att få jobba med det man blir glad av. :)

    Ha en riktigt fin kväll! Kramar!

    SvaraRadera
  3. Det är bra att vara lite kaxig, Inte för mycket dock ;) Så himla fin hörna! Gillar de små "tunnorna" på bordet, och den stora mycket! Kram!

    SvaraRadera
  4. Så fint du har det i din lilla pysselhörna! :)
    Jag återkommer m beställning av fjädrar, måste fundera lite var de ska vara först. :)
    kram Jenny

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)