lördag 20 juli 2013

Ny tavla



Det har kommit upp en ny tavla i vardagsrummet. 
Målad av mig.. lite trist att jag har så många av mina egna alster på väggarna kanske. Men de är ju målade som jag vill ha dom så varför inte :P





Artprint - fredericasdesign



...


Dagens på er ;)
Har ni också den här sommarhettan nu?
Puh, den är nästan lite för mycket. Tar gärna emot lite svalkande briser..

Noah och Elvin ska ut till "Smålands trädgård" med sin farmor idag. J ska bygga staket. Vad jag och Vide ska göra har jag ingen aning om, men garanterat passa på att mysa lite extra ;) 

Ha en toppen lördag!
KRAMAR


3 kommentarer:

  1. Så snyggt! Klart du ska ha det du målar på väggarna, snyggt, unikt och personligt ju! Å du, somamrvärme, hetta, vad pratar du om?! Här öser regnet ner och jag har itne kunnat sola EN END GÅNG så här långt på semestern :-( Surt! Men nästa vecka skulle solen komma, så det får jag hoppas på, då får jag iaf sista semesterveckan fin.... barnen vill ju bada!!! KRAMAR <3

    SvaraRadera
  2. Hej jättefin o passar bra där. Du är så himla duktig!
    Klart du ska ha dina tavlor på väggarna när de blir nåt motiv du vill ha.

    Semestern slut här efter 5 sköna veckor. På måndag börjar jag jobba igen, blä lite faktiskt.

    kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Vad fina tavlor du har målat, både den här och den i inlägget längre ned. Tummen upp för dem. :)

    Kram Linda

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)