måndag 1 juli 2013

Vides rum


Vides "Happy lights" har kommit upp. Vit, grå och svart.
Den lyser så mysigt där i hörnet och han verkar gilla den jätte mycket. Väldans tur han inte når den än, för allt ska ju rivas ner och tuggas på :P

Askar - Jabadbado
Virkade converse - Svärmor
Spårvagn - Juliasvitadrömmar

Soffa - Ärvt
Ugglekudde - Åse 

"Happy lights" - Etsy


...

Måndag och JULI!
Sista veckan innan semestern. Visst har jag ju "semester" jämt som mammaledig, men det blir mer på riktigt när J också är hemma :)
Och på tal om att vara mammaledig så ansökte vi om dagisplats åt Vide idag. I december hoppas vi på att få en plats på samma dagis (för mig heter det dagis inte förskola) som storebrorsorna. Det känns ju lite sådär, men ändå skönt att komma tillbaka till jobbet. Och jag tror han kommer trivas jättebra! Småbarnsavdelningen är verkligen guld på det dagiset!

Hoppas ni får en bra start på veckan, och juli månad! :)
MÅNGA KRAMAR


7 kommentarer:

  1. Åhh så fint, nästan så jag önskar lite regn här så jag får gå in och piffa ;-) Men näe, njuter av att vi plockat ett stort fång lupiner som står i en vit kanna å välkomnar på bron, doftar uuuunderbart! Lämnar en drös sommarkramar! <3

    SvaraRadera
  2. Så fint han har i sitt rum!
    Det känns ju lite vemodigt när det ska börja dagis o man själv ska börja jobba.
    Tänk om man kunde få vara mammaledig jämt. Fast då skulle man nog längta mycket efter jobbet istället.
    Vad jobbar du med föresten?
    Själv borde jag ta tag i penseln o fortsätta måla, men det blåser så kallt ute där jag är idag. =/
    Stor Kram!

    SvaraRadera
  3. Så fina lampar! De finns att beställa på denna sida också: http://swelamp.se

    SvaraRadera
  4. Här har vi en hemmadag med dörren öppen för både ute och innelek, det är halvmulet och regnet hänger i luften.. nu sover iofs lill Monstret! Han som växte ca 10 cm på en natt och kan klättra upp på precis nästan vad som helst!!! Livsfarlig!
    December är långt kvar ;-) fast visst, tiden rusar och verkligheten kommer på en fortare än man anar... så skönt att du vet att det är ett bra DAGIS han kommer till..
    Jag är lite smått nervös inför våran inskolning och den som gäller nu är tydligen bara Wiggo... kan han ta inskolning tro ;-)
    Tack det stora svart/vita fatet fyndade jag i Båstad för två somrar sen, dom måste satt fel prislapp, 189 kr, jag betalade och rusade därifrån hehe...

    Hoppas du har en härlig måndag!
    KRAAAAAM Sandra

    SvaraRadera
  5. Jättefint & mysigt..:-)

    Önskar dig detsamma
    KRAM

    SvaraRadera
  6. Mysigt han har det på sitt rum kram Diana

    SvaraRadera
  7. Så vackert som taget ur en inredningstidning. Ljuvligt
    Kram
    Annie

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)