måndag 15 juli 2013

When the tears are fallin´...



Nä här är det inga tårar som rinner, men det finns ett öga jag alltid målat som jag kallar för "When the tears are fallin´.." som är en bit av en låttext med White Lion. Nästan alla som känt mig sen tonåren vet precis vilket öga jag menar. Och ikväll fick det ett ansikte också ;)

Målad på A3 med akvarell och fineliner. (Kontraster fixade på datorn)



Go´kväll!
Nu kunde jag inte slita mig från bloggen längre. Vädret har varit kasst idag så har mest bara varit inne, städat, målat och nu hann jag även starta upp datorn.. så ett kort litet inlägg får det bli. Sen blir det en paus igen.

Imorgon åker vi över till Öland och hälsar på grannarna som är där. Att vi inte kan hålla oss ifrån våra grannar ens på semestern ;) Men så är det med bra grannar som även är våra vänner. 
Vad mer som händer under semestern vet vi fortfarande inte, vi tänker bara ta dagarna som de kommer. Åka på dagsutflykter när vädret tillåter... Viktigast är att umgås med varandra och koppla av! 

Vad hittar ni på för skoj? Försöker hinna in och läsa ifatt hos er ibland, men det går lite segt på den fronten. Men ni som har instagram har jag lite mer koll på. Och vill ni följa mej lite mer under semestern så finns jag där inne under namnet "fredericasdesign" :)

Ha det så gott allihop!
KRAMAR




6 kommentarer:

  1. Hihi, visst är det liiite svårt att hålla sig borta alltför länge ;)
    Här tar vi oxå dagarna lite som de kommer. Älskar att kunna göra just det när det är semester :)
    Fattar inte de som flackar från ena stället till andra och knappt hinner tvätta rese-plaggen innan de ska ner igen....
    Ha det så trevligt på Öland!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  2. Sååå fin💗
    Du är duktig du!

    Önskar dig en fin fortsättning på semestern
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Så fin.
    Ja, här tar vi ju också dagarna som de kommer.
    Nu börjar "måste"-projekten bli klara så då blir det lite dagsutflykter och besök det sista i väntan.
    Hoppas Öland bjuder på bättre väder, här var det ju nästan höststorm igår, brrr.
    Ha nu en fortsatt skön semester, kram Malin

    SvaraRadera
  4. Du är ju en sån talang!!! Så fin!!
    Då är du i mina trakter nu då:-)
    Fast jag bor ca 3 mil söder om Kalmar jag!
    Här njuts det av sommar och semester för fullt!! Men mannen min snickrar han, han har svårt att sitta still i en solstol ;-)
    Ha det toppen nu!!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Du är så duktig!
    Härligt att grannarna även är era vänner!
    Här blir det också spontana dagsresor, mest med båten då. Vet man innan att det ska vara bra väder ett par dagar packar vi för att sova kvar i båten, vilket är underbart.
    Ha de bra nu så 'hörs' vi. =)
    Kram! <3

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)