torsdag 5 september 2013

Blir så glad...



.. när jag får se mina artprints på väggen hemma hos någon annan. Det känns stort!
Tusen tack till er som visar upp hur det blev :)

Titta så fint Nilla har det vid sitt hemmakontor.
Stilrent. Inget onödigt som drar till sig oro, utan ett perfekt läge för inspirationen att flöda...
Kika in på hennes blogg, det är en av mina favorit bloggar och jag tror ni skulle gilla den lika mycket som jag! 



[Bilderna är tagna hemma hos och utav Life´s Silverining and I (Nilla).
Ugglan är från fredericasdesign ]




Det fixas ju med ett hemmakontor här hos oss nu, så det är vad google används mest till just nu - leta inspiration
Det finns så fina, stilrena och organiserade skrivbord. Tänk om jag skulle kunna lyckas med det? Men det blir ju lite mer pryttlar med företaget, än om det bara skulle användas privat. 
Sen har jag börjat vela åter igen vilket rum kontoret ska vara i. 
Suck...jag är omöjlig ;)

...

Hur är allt med er? Hittar ni på något särskilt, eller landar ni fortfarande i vardagslivet efter semestern? Ställer in er inför hösten? Eller suger ni sista droppen ur sommarvärmen? :)
Vi har nog landat efter semestern nu, det rullar på. Men igår tog vi lite "semester" igen och besökte äventyrsbadet i Jönköping när vi ändå hade läkartid för Elvin där uppe. En riktig familjestund blev det! 

Nu ska vi fortsätta att göra i n g e n t i n g!
Kram Kram på er!



3 kommentarer:

  1. Kram på dig! Kul att du gillade mitt kontor och inlägg! Tack för ditt fina inlägg! Kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Du är ju sååå duktig!
    Förstår att det är kul att se det färdiga resultatet..:-)

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Åh!
    Vad kostar en sån ugglebild?

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)