måndag 30 september 2013

Mitt fynd



Jisses va fullt upp vi hade igår kväll, det fanns inte en chans att hinna med blogginlägget jag lovade.
Efter att vi väl fått ungarna i säng (envisa ongar!) så la vi oss i soffan och kollade på Sons of Anarchy, avsnitt två på säsong ett. Vi ligger lite efter ;) Är det en serie ni fastnat för?

Men här är mitt fynd. En mörkgrå rottingfotölj. Lite skavanker, men för hundrasjuttio riksdaler tycker jag ändå det var ett fynd ;)





Vide plutten gillar den. Den är ju låg så han kan klättra upp själv. Inte för att den gossen har några problem med att klättra ;) 
Men de senaste veckorna nu har han faktiskt börjat gå några steg, och igår kväll tog han hela ÅTTA steg!
Sen håller ett litet risgryn på att titta fram, och alla föräldrar som haft små blöjbarn vid tandsprickning vet precis vad jag har fått syssla med mååånga gånger om dagen. Blä! 
Men vad gör man inte för sina troll ;) 


Och när man pratar om bajsblöjor.... måste kila!
Ha en bra måndag!
Kramar


4 kommentarer:

  1. Wow, vilket fynd du har gjort! Jättefin!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Jättesnygg fåtölj, verkligen ett fynd.

    och ha ha ha vet precis vad du menar med det;) usch.

    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  3. Vilken fin fåtölj! När ska du börja jobba igen? Söt liten kille du har! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jag är hel nöjd med både fåtölj och gossen ;) Jag börjar jobba i december, så ska min sambo vara hemma till mitten av januari. Kram

      Radera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)