söndag 29 september 2013

Härlig dag


Vi hade en sån härlig dag igår!
Min pappa var här och hjälpte J att bygga på staketet. Noah hade tennisträning så han fick också vara hemma. Jag, Elvin och Vide åkte ut till min mamma i deras torp.
Mamma hade tänt ljus i varje rum i torpet, brasorna brann och det kändes verkligen som höst. 
Vi tog en promenad ut i skogen och plockade trattisar. Elvin var så duktig med sin egna korg och plockade ihop en hel del själv, lika mycket som mormor ;)
På kvällen kom min pappa, J och Noah också ut, för då var det dags för mammas hemgjorda pizza som Noah beställt - den är gudomligt god! ;)


[Kassa iphone bilder, funderar på om min mobilkamera är lite paj? Den tog så skarpa bilder innan]







Idag fortsätter min pappa och J med staketet, och dom kommer nästan hinna färdigt helt. 
Å det blir så snyggt ;) 
Ni ska få se när det är färdigt, men det dröjer nog någon helg innan vi hinner göra det sista själva..
TACK snälla mamma och pappa för att nå åkt 35 mil för att hjälpa oss, det betyder så mycket! 
Älskar er ♥

...

Önskar er en solig söndag!
Kramar

Pss... ikväll ska jag visa er ett fint fynd jag fått tag på ;) 


4 kommentarer:

  1. Åh vad du får mig att längta efter en svampplockardag! Har inte blivit av än..
    Härligt med staket, du får visa på bild sen tycker jag :)

    Kram Catta

    SvaraRadera
  2. Önskar en fin söndagkväll!
    Kram Emma

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder!

    Önskar dig en fin start på den nya veckan
    Kraam Susanne

    SvaraRadera
  4. Ser verkligen härligt ut!!!
    Å, ja visst vill man ha sina föräldrar nära...!
    Hoppas du känner dig piggare idag.
    Va rädd om dig!
    Kram Anna

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)