söndag 8 september 2013

Kan jag...


.. ha detta på ett bröllop nu på fredag?


[Armband - LineByMaria , Klänning, skärp & skor - Even&Odd ]


Det är ingen "dresscode". 
Bröllopet räknas som "förmiddagsbröllop" vilket innebär att gästerna får ha kort klänning. 
Jag ska inte använda det blåa bandet på klänningen, utan det svarta skärpet hade jag tänkt, för att det ska se lite mer elegant ut. Det är inte lätt att hitta fina kläder med min övervikt. 

Så, va tycker ni? 
Hemklickat är det i alla fall ;)


...

Förlåt att jag är en sån dålig bloggerska och bloggvän just nu.
Det är lite mycket att göra, och har varit ett tag.
Hoppas ni alla mår bra?
Kärlek till er!


6 kommentarer:

  1. Gu vad fin du kommer bli på fredag! Härlig färg med! Det viktigaste är att du ska trivas och känna dig bekväm! Så tänker jag när jag väljer outfit!
    Kram din kusse i Tuna

    SvaraRadera
  2. Jättefint! Absolut kan du ha det på bröllopet!
    Önskar dig en fin vecka!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Det tycker jag absolut att du kan ha. Jättefin outfit.

    Kram Linda

    SvaraRadera
  4. Ser jättefint ut, gillade skorna;)
    Önskar dig en fantastisk dag
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  5. Ja, eller hur är det lite extra roligt med något som man har gjort själv? :)

    Det kan du absolut ha på dig på bröllop, underbar färg och detaljer!

    Ha det fint!
    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  6. Hej hallå gomorron...

    Du kommer ju att bli kanonsnygg!!! Jag gillade verkligen färgen på klänningen!
    Men klackskor det är svårt ;-), det är såååå sällan jag använder det! Känner mig som bambi och känner att jag inte passar i det!!!

    Så roligt med bröllop... Får J en hint nu då ;-)

    Hoppas att allt är bra med dig... du är inte alls dålig!
    Ha en bra dag
    Kram Sandra

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)