onsdag 13 november 2013

Frostigt snöiga kottar



Dagens pyssel - frostigt snöiga kottar
(ursäkta de gryniga bilderna, hade helt fel ISO inställt och orkar inte fota om)






Lite sysselsättning kom jag på. Pyssel med kottar. Så enkelt och fint.
Vi målade med vit hobbyfärg, och strödde strösocker på innan färgen hann torka, krispigt värre ;)

Mina kottar hamnade i ljuskuben. Behöver jag säga att jag älskar den? Så kul att ändra innehåll! Min är köpt hos Lilys and honey.
Barnens ligger fortfarande på tork och ska sen sättas ihop på ett visst sätt som Noah kom på. Jag tror det kan bli toppen. Ni får se en annan dag..

Nu är J hemma, och jag har faktiskt krypit ner i soffan redan nu.
Ha en go´kväll!



Angående mitt förra inlägg. 
Läkaren sökte jag hjälp hos redan efter 3 veckors huvudvärk. Fick komma dit efter sju veckor. Och någon månad senare fick jag göra en skiktröntgen som visade att allt såg normalt ut där inne i skallen. 
Imorgon ska jag ringa och kräva BRA huvudvärkstabletter som jag kan ta dom dagarna som är värst.
Tack för er omtanke, både här inne, facebook och på sms

6 kommentarer:

  1. Ljuskuben är sååå läcker! Snyggt med frostiga kottar i! Kul att ändra innehåll efter årstid! Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Så söta kottar. Och jag bara älskar ljuskuben, spanade på den förra året till advent minns jag.
    Men så läskigt med huvudvärken, men skönt ändå att du faktiskt fått röntga och inte bara blir kringskickad och inte tagen på allvar.
    Ha en mysig kväll nu och hoppas det släpper, Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Ljuskuben är ju så fin, har också en ;) Skönt att höra att allt var bra med dig.
    Ha en mysig kväll. Kram Pia

    SvaraRadera
  4. Vilka härligt vintriga kottar! Kanske att jag och barnen passar på att gå en sväng i skogen till helgen och plockar på oss lite naturmaterial innan snön kommer.
    Så eländigt med huvudvärken! Förstår att det måste vara jobbig. ( jag hade ont i huvudet i stort sett varje dag i flera veckors tid i början av graviditeten med Hugo, hade något med mina hormoner att göra) Hoppas att du kan få några bra värktabletter men även att det ger med sig och försvinner. Inte roligt om du måste äta starka tabletter titt som tätt.

    Kram och God natt!

    SvaraRadera
  5. Jättefina, va du är påhittig och duktig!

    Skönt att allt såg bra ut, trist dock att du fortfarande har ont men jag håller tummarna att dom kan ge dig något mirakelmedel som hjälper dig att må bättre<3

    KRAM

    SvaraRadera
  6. Åh så fint! Jag är verkligen efter i år, måste börja plocka fram mina advents och vintersaker nu inser jag... men har liksom inte haft tid i helgen, först ikea sedan hem till stormen som ställt till det rätt rejält, vägar var blockerade, byarna utan ström och vatten å jag har ännu ingen uppkoppling, tjuvlånar grannens...Men ja, o så nöjd jag är med min rottingstol, tomten ska få sitta i den då han kommer till jul ;-D Och de övriga stolarna blev sex Stefan som ska få en dyna av fårskinn, blir nog toppen! :-D Ha det gott tills vi hörs igen å min uppkoppling är åter! KRAM

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)