tisdag 5 november 2013

Vart är snön?



Redan i mitten av oktober förra året så var gossarna ute och lekte i snön. 
I år hade jag "lovat" Noah att det säkert skulle vara lite snö till hans födelsedag. Ett löfte han är lite besviken på nu.. jag med. Vart är snön?

Men förra veckan såg jag i alla fall vinterns fösta Domherrar på trädgården :)
För några år sen målade jag den här tavlan med ProMarker tusch på A3 papper. Den brukar komma fram i November, så det är väl dags att leta fram den snart ;)
Byter ni tavlor efter årstid?




Japp, det är min härliga te paus jag har just nu!
Och idag behövdes den. Bankande huvudvärk och bankande barn. 

Kram 

3 kommentarer:

  1. Förstår att barnen vill ha snö men regn går bra att bus i också iofs. Idag när jag hämta Nellie stod hon i en vattenpöl på skolgården och hoppade så att det skvätte åt alla håll och kanter. :)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. jag längtar också efter snö.
    Så fin tavla du gjort, älskar domherrar de är min absoluta favorit strax efter nötväckan;)
    Hoppas huvudvärken har gett med sig
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  3. Jag vill gärna vänta lite till med snön! Men den är ju fin när den väl kommer! :)

    Kram Jenny

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)