lördag 5 oktober 2013

DIY - Guldsäck



Såhär blev presenten, en guldsäck med både guldtior och chokladpengar ;)
Tror ni den kommer uppskattas?





DIY - Guldsäck

  • Sy en påse, eller ta ett litet örngott som jag gjorde.
  • Måla ett dollartecken med tuschpenna.
  • Fyll med chokladpengar och guldtior.
  • Knyt igen med snöre.

Kan det bli enklare?
Och jag tror det är mycket roligare att få en guldsäck än ett kuvert med pengar i ;)
Så det får bli ett litet presenttips från mig!

Nu måste jag skynda mig in i duschen så vi kan åka på kalas!
Kramar




2 kommentarer:

  1. Garanterat uppskattat! De där kålhuvudena i inlägg nedan är riktigt coola i en vas... men passa dig för att ha dem där en dag för länge :-) Luktar INTE gott kan jag meddela... jag vet, för jag har provat, hehe,

    SvaraRadera
  2. Så smart den idén måste jag pinna,) '
    Kram igen
    Annie

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)