fredag 11 oktober 2013

Lite fler....


....bilder från tvrummet.
Det kom upp en hylla alldeles nyss. Satte upp den helt själv, shit de va inte enkelt att hålla och skruva samtidigt - puh!

Artprint - Fredericas design . Orignalmålning - Fredericas design.


Önskar jag kunnat målat taket själv på en kvart också. 
Ni förstår väl hur mycket jag stör mig på ful furu taket som täcker hela övervåningen? Som ett mörkt åskoväder över huvudet..

(Varför målar vi det inte bara då? 
Dels hinner vi inte själva, och ekonomin ska räcka till en del annat först...)







Kväller fina ni ;)

Äntligen fredag igen! Vad har ni för planer för kvällen?
Jag planerar att breda ut mig i båda sofforna ikväll och titta på Sons of Anarchy, helt själv. Det är hundra (plus några nollor till..!!) gånger bättre att titta på ögongodis än att glo på fotboll som J ska göra med sina vänner ikväll ;)
Men först ska små killar sövas...

Mysig kväll till er!

3 kommentarer:

  1. Nice med hyllan och jag förstår tanken med att måla taket vitt. :)

    Här blir det Idol som barnen nu äntligen (enligt de själva) har blivit tillräckligt stora för att vara uppe och se. jag skulle hellre titta på Breaking Bad som vi precis har börjat kolla på.

    SvaraRadera
  2. Så fint det blev med hyllan. Förstår tanken med furutaket, här har vi målat alla våra furutak vita, ett jäkla jobb men så värt det.
    Hoppas du hade det trevligt igår
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  3. Ni har så fint hemma! Även om jag förstår frustrationen över ful furun så är det som du säger, man kan inte göra allt på än gång. Tid och pengar är det ständigt brist på.. Men men, huvudsaken är att det går o bo i huset. =) Jag hade gärna hjälpt dig om jag bott närmare, går ju lite fortare för en som är van att måla.
    Min sambo gick hem till en kompis igår kväll för att dricka några öl. Själv slökollade jag på Idol medan symaskinen varvades med virknålen. =)
    Hoppas du får en fin kväll!
    Kram kram!

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)