lördag 12 oktober 2013

Höstpromenad



Mina två yngsta gossar på höstpromenad..
Kärleken till er, och er storebrorsa, är oändlig! 









Idag vaknade jag sjuk (igen!!), vad är det med mig? 
Men det har varit ett underbart höstväder idag, så jag tvingade ut mig på en härlig höstpromenad med min J och våra två yngsta gossar. Äldsta gossen var med sin farmor idag. Kameran fick följa med såklart ;)

Ikväll fick jag ställa in en vinkväll med en vän. Istället blir det en kväll i soffan. En alvedon, en kopp te och en varm famn får ta hand om mej ;)

Mysig kväll på er!




Psss.... sänkt priserna ytterligare på alla artprints (förutom nyheter), kika in vettja ;)



6 kommentarer:

  1. Vilka vackra pojkar och vackra fotografier,
    Alltså fy för förkylningar, hoppas du piggnar till snart.
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  2. Vad fina killar du har!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Vilka underbara höstbilder!
    Jag limmade på upphängningar på baksidan med ett starkt lim som fick härda länge. På några limmade jag fast en liten metallbricka (för muttrar) och satte fast ett tunt snöre runt brickan.
    Lite klurigt var det och jag kom inte på någon bättre lösning!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Härliga höstbilder!! Vilka färger! Krya på dig så att du slipper den där tråkiga förkylningen! Jobbigt och tråkigt att vara sjuk ju :-) Ha det så gott det går!

    SvaraRadera
  5. Ljuvliga bilder på dina vackra vackra ungar!

    Har skrivit svar till dig hos mig :)
    Krya på dig nu vännen,
    kramar

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)