fredag 16 november 2012

HÄRLIGA FREDAG!



Den här dagen kunde ju inte starta bättre!



* Först och främst - FREDAG!
Bara det är ju guld efter en stressig vecka ;)

* Sen att Noah (den morgonpigga) sov hos sin farmor i natt, och då fick ju jag, Elvin & Vide SOVMORGON!
Gött mos liksom ;)

* Sen hämtar jag posten och hittar ett paket - till mig!
Det var min bloggvinst som jag vann inne hos Anna... 
Men inte bara vinsten, utan pga lite väntetid så hade tjejen skickat med en bok och tvål också!
Hur go´får man va? ;)
TACK



Boken passar dessutom perfekt nu när jag äntligen skaffat mig ett par "muffinsplåtar" :)
Men idag blev det att vi har bakat kärleksmums, gott det också. 
Och lagom smidigt att bjuda på nu på söndag då jag ska ha barnklädersloppis med en MASSA mammor :)


Nu ska jag fortsätta njuta av dagen!
Hoppas ni gör detsamma..

MÅNGA KRAMAR!!

9 kommentarer:

  1. Jo det är tungt nu så jag hoppas bebis kommer snart :-) Såg ju nu att det var ju jag som skickade ett meddelande till dig på fb angående en streckkodstavla :-) Kram

    SvaraRadera
  2. Ja det där lät ju som en riktigt trevlig fredag :

    Kram/M

    SvaraRadera
  3. Det låter som att du haft en härlig fredag. Kärleksmums är verkligen mums. :)
    Barnklädesloppis låter kul!
    Fint, då har jag nog tavlan i början på nästa vecka.

    Ha en fortsatt härlig fredagskväll! Kram!

    SvaraRadera
  4. Har tre stora kassar. Hoppas det finns nåt intresse för stl 56-86;)
    ;) ska bli kul att ses !! Tyvärr måste jag ju vara hemma igen till 18, men det blir ju en stund iaf;) hör det nåt om jag kommer några minuter tidigare?;) puss!

    www.suziettan.blogg.se

    SvaraRadera
  5. Grattis till den fina vinsten!
    Vilken kul grej med loppis!

    Trevlig helg!

    Kramar Liza

    SvaraRadera
  6. Vilken mysig vinst.
    Just det, det var det i helgen med.
    Hoppas jag hinner åka in en sväng.
    Hittade mycket till Stella i Ullared igår men skulle behöva en vinterjacka med nu när det är mellanting, varmt-kallt-blåst.
    Jaja, får se om tiden räcker till.
    Hoppas ni får en mysig Lördag. Kram Malin

    SvaraRadera
  7. Kul med överraskningspaket i brevlådan :) kramis Diana

    SvaraRadera
  8. Ja hon är för gó den där anna :) lycka till mes bakandet :)

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)