torsdag 1 november 2012

November & award




Redan NOVEMBER idag!
Det märks, nu är den fina färgglada hösten borta och rusket före vintern är här :(

Det betyder också att oktober utmaningen är över.
Men jag hoppas verkligen inte utmaningen är över för min del ;)
Har nämligen sett lite resultat på vågen, fast att jag inte varit jätte hurtig. 

Och när jag kikade in hos tjejen som haft utmaningen, så blev jag så väldigt varm i hjärtat!
Jag har fått min allra första Award :)
TACK FINA DU ♥




Och jag antar att jag får ge denna vidare till fem fina bloggar?
Vilket passar perfekt då jag inte kunde nämna alla i förra inlägget...
Kika in hos dessa fina:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)