söndag 11 november 2012

"Niiinen"



Idag har vi träffat många goa människor - några från min släkt :)
Roligast var att få träffa min kära kusins dotter som bara är någon vecka yngre än Vide, så himla söt tös med stor kalufs ;)
Tack för en mysig eftermiddag, och tack för de fina presenterna som gossarna fick!

...


Innan vi åkte iväg idag så började jag på lite vinter/jul pyssel, så det ska jag göra färdigt ikväll :)
Ni får se bilder imorgon..

Ikväll får ni istället se en mysig bild på Elvins "Niiinen" som lös så bra i den mörka bilen hem ;)



KRAM!

1 kommentar:

  1. Den där niiinen är så fin! Å ja, jag ser ju givet fram emot att ta del av vad du pysslat på med, inspiration i massor hoppas jag på ;-D KRAM

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)