onsdag 7 november 2012

Stressa, koppla av..



Vissa morgnar är helt otroligt stressande..som denna!

Det är ett helt träningspass att klä på tre små barn alla ytterkläder när de absolut inte vill!
Och att skrapa rutorna med ett babyskydd hängande på armen för att lille knorras inte vill att den ska vara still, ja de är ett riktigt STYRKEPASS det! 

Haha, åh ändå är jag inte smal och vältränad efter alla dessa år? :P


...


Men när de stora väl var lämnade på dagis, och Vide sov, så kunde jag gott koppla av :)
Tända lite ljus och ta en STOR kopp te!
Underbart ;)

Nya ljuslyktor "mörkgråa" - Knorkan
(samma modell som ena på ljusbrickan)

Fat - Matteus porslin
Trådrullar & spetsband - Loppis

Skänk "Annika" - Jysk
Kaffekvarn - Loppis
Ramar - "Virserum" IKEA

Krona - Ellos
Klocka - Loppis


Vide sover än, så då ska jag passa på att fortsätta skissa på en beställning!

Hoppas ni får en fin lill lördag :)
Kramar Frederica

4 kommentarer:

  1. Jag vet precis hur det är att stressa på morgonen! Men jag har ju bara två, men ändå fullt upp! ;) Förstår inte hur jag skulle klara tre.. Man har ju bara två händer.
    Så fina bilder! Ha en fortsatt lugn dag! Kramar!

    SvaraRadera
  2. Peeeuw ja mornarna kan skifta i upplevelse;) När man har en hög med små älsklingar så kan det mesta hända;) Känner igen det där. Åh så mycket fint du visar på bilderna! Härligt att du fick en mysstund! De behövs sånt också:) Kraaaam och jajagskämsförjagharinteskickatdinvinstänmendenkommersnart <3

    SvaraRadera
  3. Ja jag är imponerad, tycker det kan vara svårt att få tiden att räcka med ett busfrö, kan bara tänka mig hur det skulle vara med tre.
    Så mysigt på byrån och hyllan.
    Hoppas ni får en mysig eftermiddag och kväll, Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Ja detta "Babyskydd" Tjejen, haha åh dessa morgonar.
    Vilda sitter fortfarande i babyskyddet, börjar bli enormt tungt.
    Snart dags att byta till en fast barnstol i bilen.
    Super fina ljuslyktor! I like!
    Ha en fin kväll, nu ska jag försöka lägga tre barn för att sen
    ta en varm dusch och mysa med en kopp teè till "Ny Byggarna"
    Kram från mig

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)