fredag 30 november 2012

Sista november



Klockan är sent och det är sista november...
Sååå jag har längtat, imorgon är det äntligen dags för chokladkalendern ;)
Och såklart julkalendern på tvn framåt kvällen..
Ja, jag blir som ett barn såhär till JUL!

Mest spännande ska det bli att se gossarnas min i morgon bitti när chokladkalendrarna ska öppnas :)
(Dock kan nog inte Elvin smaka då magsjukan kom till honom ikväll)
Ännu mer när de ska få se hur mycket snö det kommit!
Här dalar det just nu stora vita snöflingor utanför huset, så fint!

Och på tal om vitt, ikväll har jag klickat hem en för tidig julklapp till mej - en vit skönhet! ;)
Så i mitten av nästa vecka borde jag kunna blogga på ordentligt igen!


Vår första hyacint har slagit ut med full doft, ljuvligt!


Fat - Matteus

Lyktor - Knorkan



KRAMAR!

2 kommentarer:

  1. Min sambo var så snäll att han köpte tre st vita hyacinter igår . Så nu väntar jag bara på att de ska slå ut :) Ha en fin dag. Kram

    SvaraRadera
  2. Åh jaaa visst är det ljuvligt med julen:-) Så fint där på bordet:-) Älskar såna där stjärnor. Tillverkar dem för fullt hemma o pyntar med:-) Hoppas lillkillen blir pigg fort.. Kram till dig

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)