fredag 23 november 2012

Tripp & ny tavla



Gissa vart jag, Elvin & Vide är nu?
- I Skultuna :)

Tänk att trippen blev av till sist ändå, wiiie!
Och det gick jätte bra att resa med de minsta.
Vide sov hela vägen, fick väcka honom för att mata lite..
Och Elvin han sov också hela vägen, förutom på motorvägen för där finns det både lastbilar & flygplan att titta på ;)


...


Innan vi åkte hann jag fota en ny tavla...
Malin hade hittat en så fin på Ge-Kås, så då gjorde jag en beställning av en vän som skulle dit, så nu finns tavlan även hos oss ;)

"It´s such a perfekt day I´m glad I spent it with you"


Tavla - Ge-Kås
Kotavla - Loppis

Stjärnor - Växtkraft Vetlanda




Det kom även dit en kotavla, små stjärnor och två burkar
Men nu funderar jag på om jag ska plocka ner kaffekvarnen?
Eller måla den vit?

Skänk - "Annika" Jysk
Krona - Ellos
Fat - Matteus
Stjärna - "Made by me"
Burkar - ÖoB
Lyktor - Knorkan
Kaffekvarn - Loppis


...


SOV GOTT!!
Kram 

4 kommentarer:

  1. Snygg den blev även hos dig :)
    Härligt att ni kom iväg. Hoppas ni får underbara dagar nu. Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Nej låt kaffekvarnen vara.. Den är snyggast så! Du har så mkt vitt ändå! ;-)

    SvaraRadera
  3. Åhh så fin tvla - GILLA!
    Å näe, låt kvarnen vara, går ju i ton med trästjärnan....
    KRAMIS

    SvaraRadera
  4. Vd snygg hyllan blev :) tycker inte du ska måla den vit, den är så fin som den är :) kramar

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)