tisdag 20 november 2012

Vas



Idag har det varit fullt upp..
Mina gossar fick vara hemma från dagis idag så vi kunde baka :)
Resultat och recept kommer imorgon. 

Sen ikväll var jag på inredningsparty.
Visst fanns det fina saker, men fy så dyrt.. min beställningslista lämnade jag faktiskt in tom!

...


Tänkte visa er det som var nytt på bilderna igår..
En stor vas - i fattigmanssilver :)
Ni förstår att jag ÄLSKAR den va?


Vas - Facebook loppis
"måste älska facebook loppisar"



Just nu har jag bara ett värmeljus i den, men så fort jag pallrar mig iväg till någon blomsterbutik så ska jag köpa en "mini" amaryllis och ha i den, en VIT såklart :)


...

Nu måste jag släcka ögonen så jag orkar upp imorgon..
Hoppas ni haft en fin dag allihop!
Vi hörs imorgon igen :)

Kramar!

4 kommentarer:

  1. Kul med inredningsparty :) ska kika på dina tavlor och se vem av sönerna som saknar en namntavla :) Ha en fin dag vännen stor kram Diana

    SvaraRadera
  2. Åh så fin vas! Vart har du köpt den? :-)

    Kram Åse

    SvaraRadera
  3. Riktigt, riktigt snygg, Var har du hittat den?
    Hoppas ni får en mysig Onsdag, Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Jag tycker allt är dyrt på partyn oavsett vad det är för party ;)

    Vilken fin vas! Du har inspirerat mig att börja tänka mer på inredning. Det har jag aldrig gjort innan så värst mycket. Men vad skulle jag komma fram till? Jo, partyn. Det är dyrt, kanske är det för att det är så för att det är omkostnader och sånt för att åka runt till folk. Inte så roligt när man är föräldraledig dock eller sjukskriven som jag...

    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)