torsdag 15 november 2012

Vitt, grått & liiite svart..


Jag har helt snöat in på vitt, grått & liiite svart här i hemmet..
Men helt klart VITT som mest!
Det började med att badrum, duschrum och tvättstuga gick i dom färgerna.
Och nu börjar det spridas i övriga hemmet..


Därför är Vides rum finast just nu ;)
Han har vitt och grått som grund.
Som på den här fina soffan, som egentligen är en gammal säng, som jag ärvt :)
Den är nog den finaste möbeln vi har, jag ÄLSKAR den åh är så glad över att jag fått den!


Kuddar - Gripsholm
Fårpläd - Från bekanta
Soffa/säng - Arv


Men det kommer även vara mycket blått i detta hem, det blir ju så med TRE prinsar ;)
Och så lite rosa i vårt sovrum.
Men "mysrummet" och vardagsrummet ska genom gå en förvandling till våren när det kommer till inredningen.. 


Men först ska det plockas fram underbart julpynt som i år (liksom förra) kommer gå i vitt, rött & silver ;)
Kartongerna med pynt är nere från vinden och när tiden hinns med ska jag gå igenom allt. 
Så mycket fint jag hinner glömma att jag har jämt...
Blir det så för er också?

...


Ikväll åkte Vide & jag och hälsade på söta Sandra & Tindra :)
Myst och ätit GOD fika!
Tack vännen




Ha en underbar fredag imorgon!!
KRAMAR

5 kommentarer:

  1. Vilken jättesöt soffa! Förstår att du tycker om den.

    Då blir det samma jul-färger hos er som hos oss. ;)Jag blir också alltid lika glad när jag öppnar jullådorna. Hur kan man glömma allt det fina? ;)

    Ha en fin kväll! Kram Kristin

    SvaraRadera
  2. Underbar soffa! :-)
    Tumstockstjärnan är inte min idé, den har jag själv snott av en annan bloggare! Så det är klart du får härma! :-)
    Det är ju lite det vi är till för, vi bloggare, ge varandra inspiration till olika idéer. :-)

    Kram Åse

    SvaraRadera
  3. Ja, har småkollat lite på våra julsakert, men behövs ju lite mer nu när vi har ett helt hus.
    Så hoppas på lite mysiga fynd i Ullared idag.
    Tror jag vill de ska gå i grått, vitt och rött här i år.
    Hoppas ni får en riktigt mysig Fredag, Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Grå och vit jul blir det här och kanske lite rött :) kram Diana

    SvaraRadera
  5. Jag känner igen det där!!! Måste ta ner alla mina låder med julpynt och organisera efter färg, och om det är advent eller julsaker, så att man inte behöver plöja allt för att hitta det man söker...
    Önskar dig en fin fredag vännen <3 KRAM

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)