lördag 18 januari 2014

- 7


Köksfönstret..



Det är säkert runt - 7 grader ute, men det är - 7 kilo jag syftar på i rubriken. 
I slutet av november började jag min viktresa med hjälp av Herbalife som är produkter för bland annat viktminskning. Jag dricker deras proteinshakes och äter deras proteinsnacks som mellanmål ibland. Resultatet kan ni se i rubriken, och jag är så förbannat stolt över mig själv!
Nu när förkylningarna börjar ge med sig så ska jag komma igång med lite "golvstyrketräning" här hemma igen som jag inte kunnat alls under den här tiden. Då borde resultatet bli mer synligt också, det vore helt wounderbaaart ;)
För den nyfikna så började jag på en övervikt närmare + 30 kilo, så det är en lång resa kvar...

Bor ni i Vetlanda trakten och vill veta mer eller testa Herbalife produkter så rekommenderar jag er att kontakta Malin ;) 


...


Nu ska det köpas lördagsgodis till alla utom mig. Ha det gott!
Kramar


7 kommentarer:

  1. Bra jobbat! =)
    Klart du ska vara stolt!
    Kram och ha en fortsatt fin helg!
    /Maria

    SvaraRadera
  2. Stooort grattis till en härlig känsla! Kul att se översiktsbilderna i ditt vardagsrum! Gillar´t! Ha en go helg!

    SvaraRadera
  3. Minus 7 kilo? Shit, vad duktig du är! Bra gjort och fortsätt att kämpa på!

    SvaraRadera
  4. Bra jobbat! Hoppas att det fortsätter åt de håll du vill!
    Heja heja!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Så härligt för dig. Alltid härligt när mammakroppen börjar försvinna och den verkliga kommer fram igen.

    Här har det minskats två storlekar i jeans, jag väger mig aldrig så jag vet inte vad de gjort i kilo och egentligen är det oviktigt. Det viktiga är jag känner mig bra och mår bra;) Det som bidragit till min föränding heter (mindre kolhydrater och slut på smaskandet av makaroner i all eviget) Tur att det finns olika saker som kan hjälpa oss att må vårt bästa. För vi människor är ju trots allt olika och olika saker finns det som hjälper oss (om du fattar vad jag menar)

    Men så härligt för dig förmodar att nya inköp i garderoben snart måste göras då;) Alltid ett angenämnt nöje.

    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  6. Klart du ska vara stolt över dig själv!!! Grymt jobbat! Man får en liten kick när det börjar ske förändringar och man blir inte lika sugen på allt gott, ja lite gott måste man ju unna sig! (Jag kände så iaf när jag tappade mina kilon)
    Japp det var en lyckad fest i fredags, rätt så seg igår men det var en skön em i soffan vi mötte upp barnen i ishallen vid 16 så man fick en dag att ta igen sig...
    Det är snö här nu men usch vinden viner.. Kallllt!!!

    Jag gjorde goa chokladmuffins med vitchoklad... Du får googla det ;-)

    Dagarna rusar när man jobbar båda två, min man jobbar ju skift så han har vissa veckodagar lediga då är Noah hemma m honom! Annars lämnar jag barnen 6.30 på dagis/fritids

    Ha en fin söndag
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  7. Duktiga du!! Det är ju så himla lätt att samla på sig dessa onödiga kilon men att sen bli av med dem...
    Jag väntar också på att en eländig förkylning ska släppa så jag kan komma igång med träning igen. Hela kroppen behöver det verkligen och det är fortfarande runt tio kilo som ska bort. Även om det är trevligt med snö så längtar jag efter barmark så benen kan få motioneras ordentligt.

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)