fredag 3 januari 2014

Sons of Anarchy



Ikväll såg jag de sista avsnitten av Sons of Anarchy (säsong 6) och jösses vad tårarna sprutade! 
Och det är inte första gången serien får mig att rensa tårkanalerna sådär heller...

Jag trodde inte jag skulle fastna för serien, det är ju käftsmällar, olagliga vapenförsäljningar, tortyr och annat skit med hela tiden..
Men, det är även kärlek, familj, brödraskap och vänskap med. Personligheter som trillar rakt in i hjärtat och gör så att serien ändå kan beröra så djupt...

Sen kan ju det ytliga också spela in varför det var helt okey att ge serien en chans. Bara checka in huvudrollen "Jax" - Charlie Hunnam..


Aoouutch so hot!! ;)

(Lånad bild från Google)


Har ni inte sett serien så kan jag verkligen rekommendera den!



Men nu är det go' natt!
Kram kram 


1 kommentar:

  1. Jag hoppade över lite text i början för jag vill GÄRNA se den serien, har hört att den ska vara riktigt bra vet bara inte när jag ska få tid, heltid på jobbet och hemma ;-)
    Hur har det känts att börja jobba? Heltid/deltid???

    Låter som ni hade en trevlig nyår så härligt kort på dig och killarna och det på bara dig!
    Några planer för helgen???

    Här är det hockey på lördag morgon sen på kvällen ska mannen och Wiggo iväg och kolla på hockey då är jag ensam hemma... Noah sover förhoppningsvis och jag har en egen kväll, rätt så skönt ibland när ensamma tillfällen ges!

    Trevlig helg
    Kram Sandra

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)