fredag 10 januari 2014

TGIF



Holy crap on a cracker vilken TGIF känsla det är nuuu!
Så efterlängtad känsla, och ännu mer efter en lite halv kass dag på jobbet dessutom.
Nu är en god middag i magen, ljusen tända, barnen leker snällt och jag tar en paus vid datorn innan vi myser ner oss i soffan resten av kvällen ;)

Hittar ni på något kul i kväll?
Önskar er en härlig kväll vad ni än hittar på!





Och tack för era goa kommentarer i förra inlägget. Tycker ni verkligen mina egna artprints är finare? Jag blir helt tokröd ju ;) 

KRAM!

1 kommentar:

  1. Ser precis lika ut här. Maten i magen och ljusen tända. Hugo ska försöka hålla sig vaken till kl 8 då det är fångarna på fortet. Tveksamt om han orkar. =)
    Själv hoppas jag på en bra film då barnen somnat. Dock somnade Idun kl 21 igår och jag tror inte alls att hon somnar så mycket tidigare ikväll, men hoppas kan man ju alltid.
    Ha en mysig kväll!
    Kram!

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)