söndag 26 januari 2014

Borta bra..



..men hemma bäst.
Eller? 
Njo. Men såhär precis när jag kommit hem från mina föräldrar och syskon så känns borta så mycket bättre. Jag saknar dom så mycket mellan gångerna vi ses. Men det blir ju lite extra speciellt att ses när vi väl gör det. Då brukar vi ses hos våra föräldrar och äta gott. Det stora huset blir fullt eftersom vi är så många med allas respektive och barn, och fler barn blir det. Den här gången fick jag för första gången träffa min lilla brorson, så liten och söt ♥
Tack familjen för den här helgen!



Hemma..





Hoppas ni haft en fin helg!
KRAM

4 kommentarer:

  1. Om "borta" är i föräldrahemmet med nära och kära, så kanske det är lika bra som "hemma"? ;) :)
    Pappersdiamanten, om den tog lång tid? Jag vet inte, för jag lade ifrån mig den och fortsatte vid annat tillfälle, men det gick väl "sådär" snabbt ;) Jag hade nog kunnat tänka på att vara noggrannare, för den blev lite ojämn ;)
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  2. Hej hej....
    Låter som en mysig helg och så mysigt att få träffa brorsonen! Kul att ni alla kan mötas upp hos föräldrarna eller bor syskonen närmare dom???
    Jag blir lite rastlös av att vara hemma men jag varvar det med vila och plockande/fixande det är ju viktigt att röra på sig också! Jag roar mig med "idiot program" som min man kallar de... Sådana där trevliga såpor man aldrig ser annars hihi...
    Hoppas du har en fin start på veckan!

    Kramar Sandra

    SvaraRadera
  3. Kan tro du saknar dem, flyttade hem jsut därför, stod inte ut att ha så långt till mina kära, men underlättar ju att även maken kommer från samma trakter... Här har vi kallt och grått, så jag ska tända ljus och boa inne, går lättare att jobba om man har det mysigt omkring sig ;-d KRAM

    SvaraRadera
  4. Jag är inte heller så bra på att kommentera jämt... :)
    Jag letar tavlor och fastande för den med fjärilen här... var har du köpt den??

    kram

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)