torsdag 30 januari 2014

Nominerad till Veckans blogg


Å va kul, min blogg är nominerad till Veckans blogg! :)
Ni får gärna rösta på den hos besökstoppen


...

Min dripping skull kom upp på väggen igen, i hallen. En liten förändring...
Men efter ett par dagar hemma så kliar det rejält i fingrarna att få göra om både lite här och var hemma. Bara att samla inspiration från webshopar, tidningar och bloggar och göra små moodboards då ;) 
Och förhoppningsvis är det något som jag kan göra ett DIY utav... Eller jag har faktiskt ett litet projekt igång redan nu..



...


Jag är fortfarande hemma och vabbar, nu har både Elvin och Vide ögoninflammation. Men idag fick vi antibiotikadroppar utskrivet, så jag tycker dom borde hinna bli piggare under helgen. 
Vi har ju lovat Noah och Elvin att se "Frost" på bio i helgen, hoppas det blir av, den verkar helkul ju ;) Fler som ska se den i helgen?

KRAM! 


6 kommentarer:

  1. Frost går i grannkommunen nästkommande helg, så då kan det nog bli så att jag åker å ser den med barnen... Och spännande det låter med ditt DIY projekt! Du får göra å visa oss snart ;-D KRAM

    SvaraRadera
  2. Grattis till nomineringen! Jag ska kika in och se om jag kan lägga en röst. DIY-projet är aaaalllltid kul :-) Ha det gott!

    SvaraRadera
  3. Kul grattis till nomineringen!

    Inte kul o vabba, hoppas vi slipper nu. Har liksom varit lite väl mycket för henne sista tiden.
    Väntar o få komma till öron med henne då hon fortfarande hör illa efter öroninflammationen i oktober!

    Ja frost vill vi med se. Ursäkta en korkad fråga men jag såg att de va 7 års gräns. Fast med föräldrar så får de väl gå iaf? eller, har ingen erfarenhet att gå med barn på bio :)

    Kul med projekt, ser jag fram emot att få se.

    Ja men visst är de min gravidmage där på bilden. Mannen o jag tog med självutlösaren mot våran vita husvägg när jag va i v31 el så.

    kram Camilla

    SvaraRadera
  4. Å, va kul!!! Jag ska genast rösta på dig:))))
    Ha en fin helg!
    Kraaaam Anna

    SvaraRadera
  5. Kul. Jag går in och röstar.
    Kram Helena

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)