tisdag 21 januari 2014

VAB








Vides första riktiga dagisdag igår hade gått bra, men när jag hämtade gossarna så var han snorig, rosig och varm. Det var bara att vabba idag. Men vi har haft det ganska mysigt faktiskt ;) Storebrorsorna är på dagis ändå, så dom ska få in sina rutiner, så det har varit så lugnt och skönt. Vi tog till och med en liten sovstund tillsammans, gu´så gött det var att sova en stund på dagen!
Nu dricker vi te och varm o´boy innan vi ska hämta storebrorsorna. Sen blir det livat i huset igen :P

Ha en skön tisdag!
KRAM

5 kommentarer:

  1. Ja, så länge barnen inte är så sjuka att man oroas, så får man ta det som lite "extra tid" och mysa :)
    Krya på och ha en fortsatt fin tisdag!
    /Maria

    SvaraRadera
  2. Ibland kan det vara lite mysigt med en vabdag att vila på. om det inte är nåt allvarligt såklart.

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Hoppas alla är friska igen, även om det kan vara ganska mysigt att vaba mitt i veckan. :)

    Saknar mina sova-mitt-på-dagen-stunder, så sköna men nu blir det inte av längre.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Svar
    1. Den har jag gjort själv :)
      Om du klickar på den blåa texten i inlägget så kommer du till min diy (beskrivningen)..

      Radera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)