lördag 4 januari 2014

En liten flytt..


.. av hemnes byrån har vi hunnit med. Den stod i vårt sovrum och tog plats, men nu står den precis när man kommit upp från trappan istället, i en mörk hörna.
Den är fylld med ritpapper i olika storlekar och massor med sällskapsspel. 
Idag fick den piffas till lite också ;)


Lampa -DIY projekt. Tavla - Artprint "fredericasdesign". Silverägg - Tradera. Ljuskub - Ib Laursen.


Men nu är det dags att piffa till mig själv också och åka i väg på kalas med familjen och fira barnens farfar. Alltid trevligt med kalas! :)
Ha en go lördag!
Kramar


8 kommentarer:

  1. Vilka vackra silverägg! Hoppas att ni får ett kul kalas!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Det är kul att piffa till och dona lite här och var... förändringar, byte av platser och lite mer piffande :-) Ha det gott!

    SvaraRadera
  3. Silverägget är fantastiskt vackert. Önskar dig en fin kväll och ett roligt kalas
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  4. Så fint det blev! Har en likadan byrå fast körsbärsfaner, som står gömd i källaren.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Så fint! Kanske ska ta fram mina silverägg också? Brukar bara ha dem framme till påsk ;)
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  6. Sådärja, nu har jag uppdaterat mig på din blogg och tänkte lämna ett bra nyårsefterrättsförslag, visst är det bra att jag vet vilken dag det är... :)

    Snart vardag igen och jag längtar litegrann tills dess men det beror väl på att jag inte jobbar, men jag har ledsnat lite på segdagarna. Även om vi har snö så är den numer hård och ful och inget barnen kan leka speciellt bra i, vill att det ska snöa ordentligt men svårt att påverka såklart.

    God fortsättning och tack för ett år av inredningsinspiration. :)

    Kram

    SvaraRadera
  7. Ibland är det bra att flytta runt lite och "förnya"
    Jamen kalas är
    Alltid trevligt om det blir go tårta iaf hihi...

    Nej då jag har bara ett skåp, jag flyttade det från tv-rummet till sovrummet när jag var färdig med golvet, sådär som skåpet står nu skulle jag haft ett skrivbord men så velar jag som alltid!

    Visst är ensamma kvällar sköna, jo jag gillar verkligen dom och extra speciellt
    Är det ju när det sker så sällan!

    Nu ska jag och Wiggo på bio, vi ska se Sunes Bilsemester!

    Ha en fin kväll
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  8. Så fina detaljer! Roligt med kalas.Vi har en himla massa kalas framför oss snart vilket jag ser fram emot! Vi var hos mina föräldrar igår och firade jul tillsammans med min syster familj som vi inte kunnat träffa under julen. Nu har vi landat i soffan båda två efter att ha nattat barnen, jag med datorn i knät och min sambo med telefon i handen. =) Kolla så ska det låta och sjunger med litegran. =)
    Ha en fin kväll!
    Kram!

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)