onsdag 8 januari 2014

Gäsp



Nya små orientaliska lyktor och en gammal bricka som är min pappas har kommit upp på hyllan i tvrummet :)
"&" tecknen hade gärna åkt ner, men för er som inte kan se (inte jag heller :P) så bildar dom ett ord som Noah har stavat ihop, precis som "God Jul" bokstäverna vi hade där över jul ;)

Artprint - Fredericas Design 

Värdelöst att fota i mörker.




Alltså GÄSP!
Jag är inte van vid att jobba än. Det känns fortfarande som att något stjäl nio timmar om dagen. Det är knappt jag hinner med alla måsten, så allt det roliga hamnar sist på listan. Både vänner, kamera, dator och pennor samlar damm och lär fortsätta göra under veckorna. Jag får erkänna mig besegrad av tiden och titelera mig som "helgmänniska & helgbloggerska" ett tag ;) 

Och till helgen har jag förhoppningsvis något fint att visa upp som jag beställt hem :)
Ha det gott fina ni ♥
Kram

5 kommentarer:

  1. Så söta lyktor, och vilket fint ord han "stavat" ;)
    Förstår att det måste vara en omställning att börja jobba igen.
    Tur det snart är fredag igen. Kram

    SvaraRadera
  2. Förstår att du är trött. Även om det tar på krafterna att vara mammaledig så är det på ett helt annat sätt när man måste gå upp och gå till jobbet.
    Jag har inget jobb den här vecka, vilket känns både lite lyxigt men ändå lite stressande. Skönt att kunna plocka och fixa här hemma i lugn och ro. Butiken kan jag ju alltid jobba med men det genererar ju inte så mycket pengar när jag inte har öppet. Men förbereda inför påskmarknader kan jag göra nu på dagtid istället för på kvällen.

    Sköt om dig!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja denna tröttheten alltså.. Och mörkret att fota i..
    Jag känner samma sak när det gäller att jobba, känns verkligen som en tidsstöld, men att gå hemma betalar sig inte så bra. Sen trivs jag ändå på mitt jobb, vilket är tur, tacksam för säker inkomst :)

    Väldigt fint har du det, brickan var ju superfin!
    Kram vännen

    SvaraRadera
  4. Förstår din trötthet och mörkret gör det inte lättare. Men idag har vi faktiskt fått lite snö och helt plötsligt är allt så mycket ljusare, fantastiskt vad lite vitt kan göra.

    Fint du har det på hyllan
    Kram
    ANnie

    SvaraRadera
  5. Visst känns det som om det enda man hinner med under veckan är tvätt, städ och matlagning. Man lever verkligen för helgerna när man jobbar.

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)