söndag 19 januari 2014

Kuddfodral...


Jag tänkte köra en favorit i repris ;)
Är ni intresserade av att få något av mina motiv printade på kuddfodral?
Kuddfodralen är 38x38 cm, vita, med trycket i mitten på framsidan.
De flesta av mina motiv skulle fungera, och ni hittar alla HÄR
Pris 200:-/st + frakt 30:-/beställning. 
Mejla mig på fredericasdesign@hotmail.com


Två exempel på hur kuddfodralen blir (gamla bilder):

 


/ fredericasdesign



...............................................................................................................



Vardagsrummet idag, i dagsljus.. dagsljus.. härligt ;)






Har ni haft en härlig helg? :)
Vår har varit lugn och skön. 
Igår kväll kom våra grannar (vänner!) över på lite tjöt, sånt där härligt sällskap där vi verkligen känner varandra och bara kan va om vi vill ;) 
Idag ska vi på middag hos barnens farfar lite senare, och strax funderar jag på att dra igång lite bakande om barnens humör håller. Sen ikväll planerar jag in lite tid för att låta ångesten komma ut, för imorgon är det dags för oss båda att börja jobba och alla tre gossarna ska börja gå heltid på dagis.. hua.. 
Men det blir en kort vecka att börja med, för på fredag är jag ledig, och då drar vi kosan till the big city v-ås :D 

Ha en go dag!
Kramar




3 kommentarer:

  1. Ja, tyvärr är ju söndagskvällarna alltid förenade med liiite ångest, att vara ledig är ju så skönt. Nu ska vi iväg till Ikea för ett möbelinköp, hoppas ni också får en härlig söndag!

    SvaraRadera
  2. Här har vi skrotat i pyjamaser fram till lunch, sett på serier på netflex, ungarna har lekt och så ska vi iväg till mamma och pappa på middag om en stund, en perfekt soft söndag, gillar när man får avsluta helgen och ladda för veckan på ett lugnt sätt. Förstår att ni har lite ångest nu när allvaret drar igång igen, men det brukar gå fort tills allt är som vanligt. Lämnar en drös kramar och önskar dig en fortsatt fin söndag <3

    SvaraRadera
  3. Så fina, vad duktig du är :) kram Diana

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)