tisdag 14 januari 2014

Hjärta



Nu va det dags att ändra lite i mina ljuskuber. Den nere fick sig ett hjärta i "rauksten" som J och jag hittade på Gotland för många år sen. Romantiskt ha? ;)
Vi var ofta på Gotland på semestrarna förut, men inte sen vi fick barn. I sommar hoppas jag vi åker dit igen! Det är ju så härligt där, speciellt på lilla Fårö.. 





Äntligen har det blivit lite vitt här i Småland också, sådär så Noah faktiskt kunde bygga sig en liten liten snögubbe idag :) 
Och så fick alla tre åka pulka på dagis, vilken lycka! För ja, nu är Vide mitt i sin inskolning som verkar gå jättebra. (J sköter den delen). Så snart är vi inne i en "riktig" vardag med jobb och dagis för hela familjen, de känns lite konstigt faktiskt....

Nu har pappan i huset gjort stek till middag, nom nom. 
Ha en fin kväll!
Kramar

3 kommentarer:

  1. jag kanske också ska byta i min, där ligger fortfarande kottarna! sen har ju jag en förmåga att bli hemmablind så kottarna ligger la där till påsk!!
    Gotland har jag aldrig varit på, min man innan vi träffades var där 2-3 ggr per sommar men knappast för raukar och fårskinn hehe...
    Här kom snön igår och idag försvann den! Jippiiii så tråkigt!

    Vad bra att allt går bra på förskolan med Vide... vi delade inskolningen med Noah men såklart han var mindre gnällig med sin pappa!

    Ha en fin kväll, båda barnen sover så nu blir det soffan!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Den är en favorit den där ljusstaken. Berätta gärna mer om din herbalife resa. Hur gör du och hur länge har du hållt på? Kram malin

    SvaraRadera
  3. Kikar in och önskar dig en härlig helg! fredagsmys ikväll???
    Så bra kämpat av dig med kilona, heja heja... du ska vara stolt, riktigt stolt över dig själv! Har du ändrat din kost också???
    Tjohoo vettu vad, jag har hittat en Netto butik som inte ligger mitt i smeten i Göteborg, såg en som ligger faktiskt vid sidan av motorvägen, typ 3 min från jobbet men den ligger ändå "längre in" och jag såg den i förra helgen när vi skulle till en ishall med Wiggo.. jisses jag måste köra fort för den har jag missat! hehe...

    Ikväll ska vi på fest, barnen är (senare) bortlämnade! så jag har unnat mig en tid att styla mig hos frissan innan... tycke rjag är värd det hehe..

    Har ni helgplaner???
    Kram på dig
    Sandra

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)