lördag 11 januari 2014

Vardagsrum/matplats



Lite helhetsbilder på vardagsrummet/matplatsen i morgonskrud innan alla leksaker kommit fram ;)
Nya gardiner från Jotex har kommit upp. 
Och när jag beställde dom såg jag även den fina runda spegeln som kostade bara några hundralappar istället för originalet som kostar några tusenlappar. Men jag hade nog inte kunnat missa den ändå, eftersom den dykt upp i flera bloggar och på instagram, den är helt enkelt väldigt poppis, och nu har inte ni heller missat den ;)



En av våra finaste inredningsdetaljer - Noahbus
Närbild på spegeln från Jotex



...


Har ni en härlig lördag? :)
Vi ska strax i väg och äta middag hos J´s farmor och farfar. Och där är maten alltid så god att vi får ligga och päsa helt övermätta i soffan i flera timmar efteråt, så då har vi hela kvällen planerad. Kanske blir det att hyra en film så vi har något bra att titta på när vi ändå ligger där. Har ni några bra filmtips? Även till barn? 
Många kramar till er!


9 kommentarer:

  1. Så fint ni har det! Ja, den är poppis, den spegeln! Jag skulle aldrig lägga så mycket pengar på en spegel, som man får ge för originalet!
    Söt detalj där i fåtöljen! ;) =)
    Filmtips som även passar barn, vet jag inte, men jag har en etikett "Filmtips" på min blogg ;)
    Kram och ha en mysig lördag!
    /Maria

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det bra med tips från alla bloggar. Jag skulle heller aldrig lägga så mycket på en spegel. den passade bra på din vägg och vilket snyggt vardagsrum/matplats ni har.
    ha en skön Lördag.
    kram Helena

    SvaraRadera
  3. Vad fint ni har det. Det spegeln har nog ingen missat och idag ska även jag bli ägare
    till en, den är ju så snygg.
    Önskar dig en trevlig söndag.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  4. Lät som en härlig lördag! Här var vi hos en kompis till barnen och hade en toppen dag, och i dag är vi inne och kurar i kylan. Och du, hur snygg var inte den där spegeln... Vill haaaaaaaaaaaa..... ;-P Får nog kika in på jotex... Ha en härlig söndag! KRAM

    SvaraRadera
  5. Så fint ni har det, ljust och luftigt.
    Läs som om lördagsplanerna var riktigt trevliga hoppas de även blev så.
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  6. Så fint ni har det! Gillar spegeln! :)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  7. Ååååå nej aldrig skulle jag betala tusenlappar för en spegel!!
    Jag är väl lite störd men jag tänkte på dom som arbetar på Jotex lagret, undra vad dom tänker för den spegeln har väl gått som smör hehe... Min svägerska har också beställt!
    Blev du nöjd?? Jag tycker den var fin!
    Fin hos dig med!
    Hehehehe idag har jag varit hos min mormor och morfar och ätit, konstigt hur mycket som får plats i magen!

    Hoppas att ni hittade någon bra film!
    Själva var vi hemma från kalas och ishallen vid 20 tiden!

    Ha en skön kväll
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  8. Så fint o fräscht!
    Hmm, hade jag obegränsat med tillgångar kanske, men sist jag kollade kontot var det inte så spännande, alls ;-)
    Låter mysigt med middag :-)
    Här kollar vi mycket smurfarna just nu :) Och så blandas det med Monster High, men det får hon kolla själv;)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  9. Heppåre!

    Hoppas ni hade en mysig helg, det är snart fredag igen... :)

    Nepp, jag har inte sett spegeln innan, får se det som att du är min trendguide!

    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)